G-11: En rysare av en fotballkamp!
Postet av Fotball den 1. mai 2019
Å hu jeg,for ein kamp😅.
Med steikande sol og 22 grader var det ein sliten gjeng som kunne vere stolte av uavgjort 7-7 mot Våg til slutt. Gutta kjempa det dei var gode for heile tida👏👏
Undertegnede var litt vel engasjert idag😬, men veeldig stolt av gutta💪.
Nå blir det trening på torsdag før cup på lørdag👌.
Det blir moro⚽️
Hilsen coach Tor Arild
Gutta
sammen med ball-sponsor Arild Gjeitrem i forrige sesong.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Fotball
Cupsommer for Otra Fotball!
19.06.2026
Vi ønsker flere spillere!
26.01.2026
ALTIFIBER CUP EVJE 2026
09.01.2026
Julefilm med Otra Fotball!
18.12.2025