Sandarcup: J-14 med puljeseier!
Postet av Fotball den 10. aug 2019
Jenter-14 har spilt tre kamper i Sandarcup lørdag og blitt puljevinner!
Jentene vant første kampen mot Svene 3-0. De spilte uavgjort 0-0 mot Nordby i den neste. Siste kampen for dagen ble avsluttet for kort tid siden. Det oppgøret var mot Eika, og Otra vant 5-0! Jentene er dermed puljevinner.
- De er i superhumør nå, melder trener Morten Aasland tilbake fra Sandfjord!
Arkivbilde fra 2018
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Fotball
Cupsommer for Otra Fotball!
19.06.2026
Vi ønsker flere spillere!
26.01.2026
ALTIFIBER CUP EVJE 2026
09.01.2026
Julefilm med Otra Fotball!
18.12.2025